Zásady doručení Zoofaster.cz
- Datum dodání a cena objednávky závisí na způsobu platby a dopravy a na váze balíku.
- Můžete si vybrat ze dvou možností doručení: kurýrem na vaši adresu domů nebo balíkem.
- V případě platby přes PayU nebo platební kartou jsou objednávky zpracovány týž den, pokud byla platba přijata do 17:00.
- Doby zpracování objednávek a doručení nezahrnují soboty, neděle a státní svátky.
- V případě platby klasickým převodem se doba zpracování objednávky prodlouží o dobu potřebnou k připsání prostředků na náš účet.
- Přidáním poznámky k objednávce zastavíte automatické plnění objednávky, což může mít za následek zpoždění doručení.
- Doprava zdarma se vztahuje na objednávky nad 799 Kč.
- Doba dodání je obvykle 1–2 pracovní dny.
- Maximální hmotnost balíků, které můžeme zaslat kurýrem, je 400 kg. U objednávek nad 100 kg doporučujeme kontaktovat zákaznický servis a domluvit se na vhodné formě doručení.
Jak rychle doručujeme balíčky?
Statistiky kurýrní společnosti Fedex ukazují, že 95 % kurýrních zásilek je doručeno následující pracovní den. 4 % balíků dorazí k příjemci 2 pracovní dny po zadání objednávky a 1 % se setká se zpožděním, které není vždy závislé na dopravci, ale na náhodné situaci.
Bleskové vyřízení objednávky
99 % objednávek zadaných tímto způsobem do 17:00 je doručeno následující pracovní den. Rádi bychom vás informovali, že v případě přidání poznámky k objednávce, platby bankovním převodem online (bez použití platební brány) nebo některých akcí může dojít ke zpoždění zpracování objednávky. V případě nedostupnosti produktů může být objednávka částečně vyřízena (nebo zcela zrušena), aby nedošlo k prodlení v jejím zpracování. U již zaplacených objednávek bude vystaven dobropis a prostředky budou vráceny stejným způsobem, jakým byla objednávka uhrazena.