Stížnost lze podat prostřednictvím webových stránek nebo e-mailem zasláním zprávy na adresu complaints@Zoofaster.pl. Reklamace musí být podána do 14 dnů od převzetí balíku. Poznámka! Soubory připojené ke korespondenci by neměly přesáhnout 10 MB, protože zpráva o stížnosti může být blokována serverem.
Budete požádáni o poskytnutí informací o stavu zásilky (pokud se reklamace týká chybějících nebo poškozených položek) a popište problém s přijatým zbožím. V případě poškození zásilky prosím vyfoťte vnější stranu balíku a zboží a sepište škodní protokol. To lze provést za přítomnosti kurýra nebo online. Zápis o poškození je nutné zaslat společně s fotografiemi balíku. Pokud jste obdrželi nesprávnou položku a balík není poškozen, jednoduše zašlete fotografii obdržené položky.
O dalším stavu vaší přihlášky budete informováni e-mailem.
Nahlaste svůj požadavek na vrácení prostřednictvím webových stránek nebo e-mailem. Postupujte podle pokynů na stránce "zásady vracení zboží".
Pokud jste si ještě nevyzvedli zásilku od kurýra a chcete nákup zrušit, jednoduše zásilku nevyzvedněte - bude nám vrácen.
Vrácené zboží musí být neporušené a v původním obalu.
Obchod Zoofaster nabízí v případě nákupu pro fyzickou osobu možnost vrácení zboží do 14 dnů od obdržení balíčku. Vrácené zboží musí být neporušené a v původním obalu.
Vynakládáme maximální úsilí, abychom zajistili, že vaše refundace bude zpracována co nejrychleji. Pokud byla vaše žádost vyřešena a má být vyřízena vrácením peněz, peníze vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů po vyřešení žádosti.
Každá refundace platby je zpracována automaticky. Platba bude vrácena pomocí platební metody použité k platbě za objednávku.
Chcete-li se dozvědět více o stavu vaší stížnosti, kontaktujte nás e-mailem na servis@zoofaster.cz. Naše reklamační oddělení odpoví na váš dotaz co nejdříve.
Každé hlášení je řešeno individuálně – pokud chcete znát stav své stížnosti, zašlete dotaz na complaints@Zoofaster.pl. Naše reklamační oddělení vynakládá veškeré úsilí na vyřešení stížností co nejrychleji.
V souladu s pravidly obchodu prodejce odpoví do čtrnácti dnů na:
Reklamované zboží nebo zboží určené k vrácení zašlete zpět do našeho skladu – Je mi líto, ale v současné době není možné jej vrátit osobně. Obraťte se prosím na zákaznický servis, který zajistí kurýra, který vaši zásilku vyzvedne.
Omlouvám se, ale taková možnost neexistuje. V případě vrácení musí být zboží nejprve zasláno zpět k nám – poté budou peníze vráceny nebo bude zaslán nový produkt.