Zoofaster - internetový obchod
Všechny kategorie
Všechny kategorie
Krmivo pro psy
Příslušenství pro psy
Krmivo pro kočky
Stelivo a příslušenství pro kočky
Ostatní zvířata
Váš nákupní košík je prázdný :(

Stížnosti

  1. Jak podat stížnost?
  2. Jak vrátit zboží?
  3. V jaké lhůtě mohu zboží vrátit?
  4. Jak dlouho bude trvat, než obdržím peníze za reklamované nebo vrácené zboží?
  5. Jak obdržím náhradu?
  6. Jaký je stav mé stížnosti?
  7. Kdy bude moje stížnost vyřešena?
  8. Mohu zboží vrátit osobně?
  9. Mohu v případě výměny zboží za jiné vrátit zásilku kurýrovi, který doručuje nový produkt?

Jak podat stížnost?

Stížnost lze podat prostřednictvím webových stránek nebo e-mailem zasláním zprávy na adresu complaints@Zoofaster.pl. Reklamace musí být podána do 14 dnů od převzetí balíku. Poznámka! Soubory připojené ke korespondenci by neměly přesáhnout 10 MB, protože zpráva o stížnosti může být blokována serverem.

Budete požádáni o poskytnutí informací o stavu zásilky (pokud se reklamace týká chybějících nebo poškozených položek) a popište problém s přijatým zbožím. V případě poškození zásilky prosím vyfoťte vnější stranu balíku a zboží a sepište škodní protokol. To lze provést za přítomnosti kurýra nebo online. Zápis o poškození je nutné zaslat společně s fotografiemi balíku. Pokud jste obdrželi nesprávnou položku a balík není poškozen, jednoduše zašlete fotografii obdržené položky.

O dalším stavu vaší přihlášky budete informováni e-mailem.

Jak vrátit produkt?

Nahlaste svůj požadavek na vrácení prostřednictvím webových stránek nebo e-mailem. Postupujte podle pokynů na stránce "zásady vracení zboží".

Pokud jste si ještě nevyzvedli zásilku od kurýra a chcete nákup zrušit, jednoduše zásilku nevyzvedněte - bude nám vrácen.

Vrácené zboží musí být neporušené a v původním obalu.

Kdy mohu zboží vrátit?

Obchod Zoofaster nabízí v případě nákupu pro fyzickou osobu možnost vrácení zboží do 14 dnů od obdržení balíčku. Vrácené zboží musí být neporušené a v původním obalu.

Kdy mi budou vráceny peníze za reklamované nebo vrácené zboží?

Vynakládáme maximální úsilí, abychom zajistili, že vaše refundace bude zpracována co nejrychleji. Pokud byla vaše žádost vyřešena a má být vyřízena vrácením peněz, peníze vám budou vráceny nejpozději do 14 dnů po vyřešení žádosti.

Jak dostanu peníze zpět?

Každá refundace platby je zpracována automaticky. Platba bude vrácena pomocí platební metody použité k platbě za objednávku.

Jaký je stav mé stížnosti?

Chcete-li se dozvědět více o stavu vaší stížnosti, kontaktujte nás e-mailem na servis@zoofaster.cz. Naše reklamační oddělení odpoví na váš dotaz co nejdříve.

Kdy bude moje stížnost vyřešena?

Každé hlášení je řešeno individuálně – pokud chcete znát stav své stížnosti, zašlete dotaz na complaints@Zoofaster.pl. Naše reklamační oddělení vynakládá veškeré úsilí na vyřešení stížností co nejrychleji.

V souladu s pravidly obchodu prodejce odpoví do čtrnácti dnů na:

Mohu zboží vrátit osobně?

Reklamované zboží nebo zboží určené k vrácení zašlete zpět do našeho skladu – Je mi líto, ale v současné době není možné jej vrátit osobně. Obraťte se prosím na zákaznický servis, který zajistí kurýra, který vaši zásilku vyzvedne.

Pokud produkt vyměním za jiný, mohu vrátit balíček kurýrovi, který nový produkt doručil?

Omlouvám se, ale taková možnost neexistuje. V případě vrácení musí být zboží nejprve zasláno zpět k nám – poté budou peníze vráceny nebo bude zaslán nový produkt.