Mezi dostupné způsoby doručení patří kurýr nebo balíček.
U objednávek nad 799 Kč a zaslaných kurýrem je doprava v případě platby předem zdarma. Za platbu na dobírku si kurýr účtuje provizi 60 Kč.
U objednávek pod 799 Kč se v závislosti na zvoleném způsobu platby připočítává cena dopravy 139 Kč za dobírku a 79 Kč za doručení kurýrem předem. Doručení balíčku stojí 79 Kč u objednávek pod 139 Kč a 0 Kč u objednávek nad tuto částku.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte upozornění e-mailem. Zpráva bude obsahovat odkaz na sledování zásilky.
Zásilku můžete sledovat na webu přepravce – Po odeslání objednávky obdržíte sledovací číslo a odkaz e-mailem.
Doba doručení závisí na zvoleném způsobu dopravy. Většina objednávek s doručením kurýrem dorazí druhý den poté, co balík opustí náš sklad.
kurýrní společnost doručuje balíky pouze v pracovní dny.
Pokud dodací lhůta uplynula, zkontrolujte prosím dodací list a případně kontaktujte přímo naše oddělení zákaznických služeb e-mailem na info@zoofaster.cz.
Reklamovat můžete do 14 dnů od obdržení balíčku prostřednictvím webu nebo emailem na servis@zoofaster.cz.
Budete požádáni o poskytnutí informací o stavu zásilky (pokud se reklamace týká chybějících nebo poškozených položek) a popište problém s přijatým zbožím. V případě poškození zásilky prosím vyfoťte vnější stranu balíku a zboží a sepište škodní protokol. To lze provést za přítomnosti kurýra nebo online. Zápis o poškození je nutné zaslat společně s fotografiemi balíku. Pokud jste obdrželi nesprávnou položku a balík není poškozen, jednoduše zašlete fotografii obdržené položky.
O dalším stavu vaší přihlášky budete informováni e-mailem.