Zoofaster - internetový obchod
Všechny kategorie
Všechny kategorie
Krmivo pro psy
Příslušenství pro psy
Krmivo pro kočky
Stelivo a příslušenství pro kočky
Ostatní zvířata
Váš nákupní košík je prázdný :(

Doručení

  1. Jaké možnosti doručení jsou k dispozici?
  2. Kolik stojí doprava?
  3. Jak budu informován, když bude moje objednávka odeslána?
  4. Kde zásilku sledovat?
  5. Jak dlouhá je dodací lhůta?
  6. Je možné doručení o víkendu?
  7. Co když balíček nedorazil?
  8. Co když je balíček poškozen?

 

Jaké jsou dostupné možnosti doručení?

Mezi dostupné způsoby doručení patří kurýr nebo balíček.

 

Jaká je cena dopravy?

U objednávek nad 799 Kč a zaslaných kurýrem je doprava v případě platby předem zdarma. Za platbu na dobírku si kurýr účtuje provizi 60 Kč.

U objednávek pod 799 Kč se v závislosti na zvoleném způsobu platby připočítává cena dopravy 139 Kč za dobírku a 79 Kč za doručení kurýrem předem. Doručení balíčku stojí 79 Kč u objednávek pod 139 Kč a 0 Kč u objednávek nad tuto částku.

 

Jak budu informován, když bude moje objednávka odeslána?

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte upozornění e-mailem. Zpráva bude obsahovat odkaz na sledování zásilky.

 

Kde sledovat zásilku?

Zásilku můžete sledovat na webu přepravce – Po odeslání objednávky obdržíte sledovací číslo a odkaz e-mailem.

 

Jaká je dodací lhůta?

Doba doručení závisí na zvoleném způsobu dopravy. Většina objednávek s doručením kurýrem dorazí druhý den poté, co balík opustí náš sklad.

 

Je možné doručení o víkendu?

kurýrní společnost doručuje balíky pouze v pracovní dny.

 

Co když balíček nedorazil?

Pokud dodací lhůta uplynula, zkontrolujte prosím dodací list a případně kontaktujte přímo naše oddělení zákaznických služeb e-mailem na info@zoofaster.cz.

 

Co když je balíček poškozen?

Reklamovat můžete do 14 dnů od obdržení balíčku prostřednictvím webu nebo emailem na servis@zoofaster.cz.

Budete požádáni o poskytnutí informací o stavu zásilky (pokud se reklamace týká chybějících nebo poškozených položek) a popište problém s přijatým zbožím. V případě poškození zásilky prosím vyfoťte vnější stranu balíku a zboží a sepište škodní protokol. To lze provést za přítomnosti kurýra nebo online. Zápis o poškození je nutné zaslat společně s fotografiemi balíku. Pokud jste obdrželi nesprávnou položku a balík není poškozen, jednoduše zašlete fotografii obdržené položky.

O dalším stavu vaší přihlášky budete informováni e-mailem.